untitled :)

Holaaa  :)) hows your tuesday? mine was ok ok sajaaa..well, dad keep nagged  at me sebab saya masih bermalas malasan di tilam even it's almost 12pm..hoho..hujan baa, that's why sadappp seja saya tidur..i've done my laundry, kasi bersih dapur, kemas rumah and saya makan 3 kali dalam masa 5 jam..hahaha! sangat productive menghasilkan lelemaksss :p

At this moment :
saya siok-siok mendingar  lagu when i suddenly remembered what had happened 3days ago. I finally realize yang dunia ni sebenarnya kecil sejaaa..weee, saya tak sangka baa saya jumpa ni orang here in KM..mari kita ulang tayang..ahakss..

Sabtu, 09/03/12

I went to Milimewa with Raymon & his fiancee Arlynne for groceries. Sampai saja, dorang dua ni terus naik di 1st floor and saya singgah di booth yang jual handphone and bought my phone's new number :)) 1 thing yang buat saya kurang selesa bila my heart races and  i don't have any ideas the reason why.

Bila saya pusing seja, mata terus fokus sama seseorang! Omaiiiiiiiiiiii..he's here.. (gulpp!rasa pahit ni liurrr time tu..hahah) okey, sebenarnya yang saya nampak tu bukanlah PM kita dan bukan juga si Justin Bieber ( euwww, napa juga Justin Bieber punya nama ni?). Dia hanyalah seseorang yang pernah saya...ok, i meet my x-bf! (@_@) Dalam kepala saya time tu " what the hell is he doing here?'' Frankly speaking, my body was shaking that time and saya rasa itu aircond milimewa kan rusak ni sebab saya rasa sangat panas..adehhhh! He keep staring at me and i really don't know what should i do. Jumpa dia or ignore saja. But i walk towards him and...
Me : uiiii, apa kau buat d sini oh?
Dia senyum saja sambil hulur tangan..so kami bsalam laa.
Dia : keja laa.buat apa lagi..(ketawa) ko saturang? mana tunang kau?
Me : (dengan muka blurr mungkin ) sa sm adik sa sm tunang dia..
Dia : tunang kau mana?
Me : dia teda sini gia..hilo'd KL
Dia : ooo..
Saya ni kenen pura pura cari barang.saya minsukai laa tu bawang yang ngam ngam depan saya..haha..saya rasa saya sangat badut time ni..adeiiiiii.
Me : baa, saya cari barang dulu laa kio..jumpa lagi lain kali.
Dia : baa, okeh.
We shake hand again and saya terus kasi tinggal dia. Well, sebenarnya saya nervous ni terjumpa dia tiba tiba. I've been trying so hard to get over him and makes some decision yang saya tak pernah terfikir pun sebelum ni. And now, after all the hard times and pains i finally can face him with an open heart, dengan perasaan yang tenang. Mungkin juga saya sudah kasi maaf dia on what he have done to me before without realized it. But i thanked God for letting me meet him again. Kalu nda mungkin sampai bila bila pun rasa marah dan benci sama dia tidak akan hilang :)) lapang dada suda ni..i just wishing him a happy life and meeting his koginawaan some day..amen. Tapi kan..berisi suda dia sikit compared yang dulu dulu.means sekarang dia banyak senang hati laa tu kan?baguss la baa...saya tumpang happy untuk dia.heeeee..baa, enough with the flash back..now, back to reality again! :D

11:33pm
Few more minutes and i will be officially one year older, again. (sigh) happy birthday to me laa..hehe..kesian baa.I just have meow meow beside me on my birthday. My dear penyupenyu wasn't here for me..hukhuk..so sad ni! ( sebak ni tiba tiba ) T_T

And i got interview tomorrow. Post? a Childminder. God, i really wish that i got this job. Memang saya minat ni dari dulu. And i have this dream to have my own nursery :). Jadi apa salahnya cari experiences kan? Mana tau ada rezeki lain kali, bui buka bisness sendiri. Kalu la saya dapat ni keja, memang the best birthday gift ever.. :)) amennnn again.

baa, till the next post kio. I'm sleepy now..daaaaaa