Instant Mee

Nahh, jangan tertipu dengan title di atas..hehe..iklan semata-mata (^_^) well, ini pun dikatakan instant laa tapi bukan mee..instant update..ngeee..I'm sitting here in CC just to kill my times waiting for my movie show, John Carter. And i'm alone again  ;( penyupenyu saya berada di rantau jadi nda laa dapat kasi kawan saya..hukhukhuk..i have to wait another 3 months baru dapat jumpa dia. Honestly, i miss him sooooooo damn much!! haihhhhh..menyimpang dari tajuk ni..hahaha..Okey, errr....apa mo cerita ni? Oh, hari ini saya lupa..saya lupa hari ni hari jumaat..huhu dan dengan selambanya saya membaham ayam mayonis sana kedai ahsau. Sekali saya sedar saya suda siap makan dan accidently terdengar suara " hari ni Jumaat kan? nda buli makan daging " apa lagi saya ni macam baru sedar dari mimpi. Saya hanya mampu berkata : i'm sorry Jesus...

I'm going back to kampung today. Bosan saya di kk ni kalu tiada kerja. Cepat habis duit saya yang tinggal beberapa ringgit lagi..hehe..ntah bertahan ka ni sampai dapat keja baru. Harap-harap laa bisness pisang memberi pulangan yang lumayan..hehehe..saya berebut laa sama si bapa  (^_^) konon laaaa..harap-harap kemalasan tidaklaa datang menjenguk.

Okey guys, i have to go now...almost time!weeeee...will update again tonight :)) xoxo